ПАКЕТ GOLD

ДИЗАЙН НА ЛОГО

ЛОГО ФАЙЛОВЕ

ЛОГО / ЦВЕТНО    

Векторни файлове / Печат – PDF / SVG
Растерни файлове / Digital – PSD / PNG / JPG

ЛОГО / ЧЕРНО    

Векторни файлове / Печат – PDF / SVG
Растерни файлове / Digital – PSD / PNG / JPG

ЛОГО / БЯЛО    

Векторни файлове / Печат – PDF / SVG
Растерни файлове / Digital – PSD / PNG / JPG

LOGO GUIDE  

А4 Файл – PDF, за дигитална употреба. Използвани шрифтове и стойности на цветовете в логото.

Имате въпроси?

НИЕ ИМАМЕ ОТГОВОРИТЕ

За да сме максимално полезни на малки и големи бизнеси, разработихме ПАКЕТИ за лого дизайн и корпоративна идентичност, които да допринесат за добрия старт на всеки бизнес.

Мога ли да поръчам дизайн на рекламни материали при вас?

Да, разбира се. Ние създаваме дизайн, както и изработката на рекламните материали. Може да се запознаете с пакетите Premium и VIP, ако искате корпоративна идентичност на добра цена. В тях са включени основните рекламни материали, необходими за стартирането на вашия бранд.

Какво е CMYK?

CMYK е цветови модел, използван в модерния цветен печат, включително ситопечат, офсетов печат и печат с принтер от персонален компютър. Съкращението е образувано от букви на английските думи Cyan (циан – основно синьо), Magenta (маджента – пурпурночервен цвят, клонящо към червено), Yellow (жълто), Key или blacK (за черно).

Числената стойност на всеки цветови елемент от CMYK системата е между 0% и 100%, където при 0% определеният цветови елемент не се възпроизвежда, а при 100% се възпроизвежда изцяло. Процентната стойност показва наситеността на дадения цветови елемент.

Какво означава RGB?

RGB е абревиатура от Red (червено), Green (зелено), Blue (синьо) и е адитивен цветови модел, приложим в компютърните среди и в технологията на цветната телевизия. Използва се в онлайн среда за режима на изобрабенията е сайтове, социални медии и всичко, което може да гледате на компютър или мобилно устройство.

initial image
ПАКЕТ GOLD
Лого +
Корпоративна идентичност -
Лого предложения 2
Варианти в цвят до 3
Промени до 2
Работни часове до 12
initial image
ПАКЕТ PREMIUM
Лого +
Корпоративна идентичност +
Лого предложения 3
Варианти в цвят +
Промени +
Работни часове до 20
initial image
ПАКЕТ VIP
Лого +
Корпоративна идентичност +
Лого предложения 4
Варианти в цвят +
Промени +
Работни часове до 35

+ Logo Guide файл с използваните цветове и шрифтове за изработката на логото според избрания от вас пакет.

• Ние гарантираме, че не използваме готови графични елементи, цялата концепция се изработва специално за вас и според вашите изисквания.

 

СРОКОВЕ НА ИЗПЪЛНЕНИЕ

От 2 (за лого) до 5 (за корпоративна идентичност) работни седмици, считано от датата на получаване на всички необходими материали от страна на Възложителя.

Висококачествени файлове

Вашето лого с висока разделителна способност (PNG) и готово за принт материали във векторен формат (SVG)

Авторски права

След предаване на проекта Вие притежавате пълните авторски права върху логото.

Указания за логото

Инфо файл с цветове на бранда и шрифтове узползвани за изработката на логото.

ПРОУЧВАНЕ И СТРАТЕГИЯ

Проучване и анализ, кое име би подхождало най-добре за лицето на вашия бранд. Стратегията за развитието на бранда трябва да бъде съобразена с целите на бизнеса, таргета, продуктите и услугите, които предлага.

ГЛАСЪТ НА БРАНДА

Това са посланията, които искате да отправите към вашите бъдещи клиенти. Стил и тон на изразяване на вашия бранд. Ако брандът ви е личност, как ще говори в различните ситуации?

ЛОГО НА БРАНДА

Визуалните елементи включени в логото ви са това, което другите използват, за да идентифицират бранда ви. Добрата комбинация е съчетание от логотип + типография + цветови схеми.

ТИПОГРАФИЯ

Типографията на бранда и правилен подбор на шрифтове, ще допринесе за по-добро възприемане на посланията и визията на бранда.

ЦВЕТОВИ СХЕМИ

Цветовете и комбинацията им, ще спомогне за излъчването на марката и бърза асоциация на таргет групата с бранда.

ИЗОБРАЖЕНИЯ

За да има синхрон в цялостното излъчване на бранда, е желателно да дефинираме стила на изображенията, които ще използваме за презентацията на марката.

КОРПОРАТИВНА ИДЕНТИЧНОСТ

Логото е само началото. Корпоративната идентичност представя и дефинира цялата визия и излъчване на бранда ви. Желателно е всеи един елемент, да е част от целия брандинг.

ОНЛАЙН ВИЗИЯ

Онлайн присъствието на бранда не трябва да се различава като излъчване и послание на марката. Подбора на правилен домейн/име на сайт е един от най-важните елементи за запомняне на марката.

Стартирането на всеки успешен бизнес започва с добър бизнес план и запомнящ се бранд, който да вдъхва доверие и да разказва история. С професионално изработено лого и корпоративна идентичност, брандът ви ще стъпи на стабилна основа, която ще му помогне да бъде разпознаваем и да се развива и надгражда занапред.

А това са нашите 8 основни елемента, на която основа стъпваме, за да създаваме успешни и работещи брандове. В комбинация те са гаранция за един стабилен и запомнящ се бранд, носещ посланието на марката, стилистиката и историята, която иска да разкаже брандът.

We use Icons made by Freepik from www.flaticon.com